Stage in Berlijn - Reisverslagen van Alicia Fredriksz - WaarBenJij.nu Stage in Berlijn - Reisverslagen van Alicia Fredriksz - WaarBenJij.nu
Stage in Berlijn

Ik ga voor 5 maanden stage lopen in Berlijn en het leek mij leuk om op deze manier een dagboek bij te houden.

Buiten dat dit de eerste keer is dat ik alleen naar zo een grote stad ga, ga ik ook voor het eerst op mijzelf wonen.

Berlijn is een hele gave stad en ik ben benieuwd hoe deze 5 maanden gaan vallen!

Veel plezier met het bekijken van mijn dagboek!

Doeei!

Recente Reisverslagen:

05 Februari 2015

aankomst

16 Januari 2015

Almost ready!
Alicia

Hooi, ik ben Alicia Fredriksz en ik vind het leuk om een dagboek bij te houden tijdens mijn stage periode voor 40 weken waarvan 20 weken in Berlijn en 20 weken in Barcelona! Kusjes

Actief sinds 16 Jan. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1445

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 20 Juli 2015

Stage in Berlijn

Landen bezocht: