Almost ready! - Reisverslag uit Benoordenhout, Nederland van Alicia Fredriksz - WaarBenJij.nu Almost ready! - Reisverslag uit Benoordenhout, Nederland van Alicia Fredriksz - WaarBenJij.nu

Almost ready!

Door: Alicia Fredriksz

Blijf op de hoogte en volg Alicia

16 Januari 2015 | Nederland, Benoordenhout

Mijn eerste reisverslag! En dat terwijl ik nog niet eens op reis ben!

Ik ben aangenomen in het InterContinental hotel in Berlijn en heb een kamer gehuurd 5 kilometer van het hotel af!

Ik ben al druk bezig met inpakken en de laatste dingen op school af te ronden! Ik heb volgende week nog examens, een afscheidsborrel en een Bon Voyage borrel met een etentje op school!

Ik ga met mijn moeder met de auto naar Berlijn, mama blijft een weekje en dan is het aan mijzelf!

Volgende verslag volgt als ik in Berlijn ben!

Kusjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alicia

Hooi, ik ben Alicia Fredriksz en ik vind het leuk om een dagboek bij te houden tijdens mijn stage periode voor 40 weken waarvan 20 weken in Berlijn en 20 weken in Barcelona! Kusjes

Actief sinds 16 Jan. 2015
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 1442

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 20 Juli 2015

Stage in Berlijn

Landen bezocht: